حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

استقبال جاده‌های دهگلان از گردشگران نوروزی با چاله و دست‌انداز

  • کد خبر : 7409
  • 15 اسفند 1401 - 12:34
استقبال جاده‌های دهگلان از گردشگران نوروزی با چاله و دست‌انداز
وضعیت اسفناک ورودی و خروجی‌های شهرستان دهگلان و آسفالت نامناسب و وجود دست‌اندازهای فراوان، تردد خودروها و مردم را در آستانه نوروز 1402 مختل نموده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، در آستانه نوروز ۱۴۰۲، مسافران نوروزی برای رسیدن به شهر سنندج خواه یا ناخواه باید از شهرستان دهگلان عبور کنند و در زمان بازگشت به شهر و دیار خود نیز باید باز هم با چهره اتوبان مستهلک این شهرستان روبرو شوند و این خاطره را همیشه به یاد بسپارند که جاده‌‌های ورودی استان چگونه از انان استقبال کرده اند.

متاسفانه از ورودی محور دهگلان_سنندج با وضعیت آسفالتی نامناسب و وجود دست انداز و چاله‌های وحشتناک مواجه می‌شویم که چهره زشتی را به این شهرستان داده‌اند.

اتوبان سنندج-همدان یکی از محورهای مواصلانتی پرتردد است که سال‌های زیادی از بهسازی ان می‌گذرد اما متاسفانه در ورودی و خروجی شهرهایی همچون قروه و دهگلان توجه چندانی به وضعیت بهسازی نشده است به گونه ای که این مسئله کاملا در وردی شهر دهگلان مشهود می باشد.

این مسئله در حالی رخ می دهد که مسئولیت ورودی و خروجی شهرها را نه شهرداری بر عهده میگیرد و نه راهداری خود را موظف به بهسازی ان می داند و در این میان، این مردم هستند که باید با این جاده‌ها روبرو شوند.

شاید مسئولین در شهرستان دهگلان چنین می‌اندیشند که نبود علائم راهنمایی و رانندگی مناسب در ورودی شهر دهگلان از یک سو و آسفالتی که خود شبیه به یک دست انداز مصنوعی شده است از سوی دیگر، می تواند خود به عنوان یکی از عجایب استان کردستان در جذب گردشگر سهیم باشد و به همین دلیل است که تاکنون نسبت به بهسازی جاده و رفع این مشکلات اقدامی نداشته‌اند.

بدون شک یکی از وظایف ستاد سفر نوروزی در رفع مشکلات و موانع مسافران نوروزی است اما در شهرستان دهگلان همت بر این شده است که بر مشکلات مسافران افزوده شود تا در راستای خدمت به مردم تعمیرگاه های شهر دهگلان در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته در حال جلوبندی سازی و یا صافکاری خودروها باشند.

متاسفانه این حجم از بی تفاوتی در وجود برخی از مسئولین به گونه ای است که راه را بر تفکری غیر از این بسته است و انسان نمی تواند فکری خارج از این داشته باشد و انتظار می‌رود اگر غیر از این می‌باشد تا قبل از فرارسیدن نوروز برنامه مناسب و تصمیم گیری مهمی در این خصوص صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7409
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.