حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

اتحاد بین ورزشکاران و مربیان برای توسعه ورزش کردستان ضروری است

  • کد خبر : 23624
  • 06 آذر 1402 - 12:20
اتحاد بین ورزشکاران و مربیان برای توسعه ورزش کردستان ضروری است
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: اتحاد و انسجام خوبی بین ورزشکاران و مربیان و پیشکسوتان استان برای توسعه ورزش استان وجود دارد که نیاز است این وحدت بیشتر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان کردستان، آمنه غلام ویسی روز دوشنبه در آیین تجلیل از ۳۶ کونگ فوکار مدال آور کردستان در لیگ ها و مسابقات کشوری در سنندج اظهار کرد: حس اتحاد و تعامل بین ورزشکاران کردستان باید بیشتر شود تا با روحیه قوی تری، مدارج بالاتر را طی کنند و افتخار آفرین شوند.

وی رئیس هیات کونگ فو کردستان را انسانی دلسوز و تلاشگر توصیف کرد و افزود: رئیس هیات نقش پدر را برای ورزشکاران ایفا می کند و فعالان این عرصه از وی انرژی و روحیه می گیرند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان با بیات اینکه هر کدام از مسئولان و ورزشکاران باید برای توسعه ورزش استان کمک کنند، ادامه داد: سیستم مدیریت از نظر مالی و امکانات مسیر را برای ورزشکاران هموار می کند تا ورزشکاران با سرعت بیشتری در جهت تعالی خود و ورزش استان گام بردارند.

رئیس هیات کونگ فو کردستان هم ضمن تقدیر از کونگ فوکاران مدال آور، گفت: هفته آینده مراسم تجلیل با حضور ۲ هزار نفری کونگ فو کاران در سقز برگزار می شود.

محمد باقر محمدی تاکید کرد: اگر شاهد مدال آوری کونگ فوتیران استان در رقابت های مختلف هستیم، ناشی از دلسوزی پیشکسوتان و بی حاشیه بودن هیات و آنهاست.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچگونه پول و اعتباری از اداره کل ورزش وجوانان برای هیات کونگ فو دریافت نکرده و نخواهیم کرد، افزود: امسال ۲ میلیارد ریال فقط برای برگزاری اردو و هشت میلیارد ریال جهت میزبانی مسابقات هزینه شده است.

رئیس هیات کونگ فو کردستان به این هم اشاره کرد که ۲۰۰ مدال انجمنی و سبکی توسط کونگ فو کاران کردستانی کسب شده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23624
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.