• امروز : پنج شنبه - ۱۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 6 June - 2024
1
به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)؛

نشست هم‌اندیشی دختر موفق در سنندج برگزار شد

  • کد خبر : 34782
  • 23 اردیبهشت 1403 - 13:52
نشست هم‌اندیشی دختر موفق در سنندج برگزار شد
نشست هم‌اندیشی دختر موفق با حضور دختران و بانوان استان کردستان در سینما بهمن سنندج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» به نقل از حوزه هنری کردستان، سردار رضایی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی دختر موفق در جمع دختران و بانوان استان در سینما بهمن سنندج ضمن تبریک به مناسبت روز دختر، حضور و مشارکت بانوان را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی چشمگیر توصیف کرد و افزود: امروز بانوان در گام دوم انقلاب نقش‌آفرین‌اند و حضور آنها با دوران قبل از انقلاب غیرقابل‌مقایسه است.

 به گفته وی، زنان و بانوان در دوران انقلاب اسلامی و در زمان جنگ در کنار مردان و پشت‌جبهه‌های نبرد خدمات ارزنده‌ای به انقلاب کردند و نقش مهمی در تأمین مایحتاج ضروری رزمندگان برعهده داشتند.

 جانشین فرمانده سپاه استان کردستان اظهار کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی به دلیل اینکه از جمهوری اسلامی سیلی خوردند سبک زندگی غربی و افکار فاسد در میان دختران و بانوان ترویج می‌کنند.

 وی هوشیاری بانوان و دختران ما در برابر توطئه دشمنان را مهم خواند و حضور بانوان در عرصه‌های مختلف را مؤثر دانست.

الگوگیری از حضرت فاطمه (س) ضامن سعادت بانوان جامعه است

ماموستا اقبال بهمنی اظهار کرد: زنان و دختران جامعه اسلامی نباید فریب تبلیغات دشمنان را بخورند، الگوگیری از حضرت فاطمه (س) ضامن سعادت و رستگاری بانوان است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش و جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف جامعه افزود: امروز اکثر متخصصان، پزشکان و صاحب‌نظران جامعه اسلامی را زنان تشکیل داده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز بسترهای آموزش و مهارت‌آموزی در جامعه فراهم است بر بهره‌گیری از فرصت‌ها و مهارت‌آموزی بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه تأکید کرد.

 ماموستا بهمنی زنان را مهربان، رئوف و خوش‌قلب توصیف کرد و یادآور شد: داشتن صداقت تعادل و میانه‌روی، اجتناب از افراط‌وتفریط، داشتن هدف و آینده‌نگری عامل پیشرفت و موفقیت در کارها است.

 وی وجود نازنین حضرت فاطمه (س) را بهترین الگوی بانوان جامعه اسلامی دانست و افزود: زنان مؤمن با اتکا به نیروی ایمان در مقابل هر گزند و ناامنی ایمن خواهند بود.

دختران جامعه اسلامی در مسیر تمدن‌سازی گام بردارند

مهدی رمضانی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت روز دختر به تمام دختران ایران‌زمین نقش دختران و بانوان را در فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی بسیار مهم ارزیابی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی، استاندار کردستان با اشاره به آیات سوره کوثر و اتفاق‌نظر مفسران شیعه و سنی بر آیات این سوره اظهار کرد: این سوره به وجود مبارک حضرت فاطمه (س) اشاره کرده و به معنای خیر کثیر است و خداوند متعال به پیامبر (ص) دستور داده به یمن مبارکی حضرت فاطمه (س) نماز شکر بجا آورد و قربانی کند.

 رمضانی با تأکید بر این مطلب گفت: بانوان و دختران جامعه اسلامی باید با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و اسلامی در مسیر تمدن‌سازی گام بردارند.

 وی از زنان به‌عنوان عصاره و هنر خلقت و عاطفه زندگی نام برد و افزود: اگر زنان در بطن خلقت نبودند زندگی بی‌روح و بی‌خاصیت بود.

 به گفته وی، وجود معطر دختران جامعه اسلامی مسمومیت‌هایی که به‌وسیله دشمنان و امپراتوری شیطان در جهان پخش می‌شود خنثی می‌سازند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=34782
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.