حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
1
استاندار کردستان:

مدیران اجرایی با جدیت به وظایف خود در زمینه فرهنگ دفاع مقدس عمل کنند

  • کد خبر : 12098
  • 20 خرداد 1402 - 10:39
مدیران اجرایی با جدیت به وظایف خود در زمینه فرهنگ دفاع مقدس عمل کنند
استاندار کردستان گفت: مدیران اجرایی در حوزه تکالیفی که در زمینه فرهنگ دفاع مقدس بر عهده دارند یا تعهد ندهند یا به تعهد خود عمل کنند و اگر کسی اعتقاد به موضوعات فرهنگی دفاع مقدس ندارد، تکلیف خود را روشن کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در جلسه شورای پشتیبانی راهیان نور کردستان در سنندج، اظهار داشت: وقت مدیران جزو بیت‌المال است و نباید آن را بیهوده صرف کرد و همه مدیران ملزم هستند در جلساتی که به ریاست استاندار برگزار می شود شرکت کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، نباید ساده انگاری شود از مدیران اجرایی خواست به مصوبات این جلسه با نهایت دقت عمل کنند.

استاندار کردستان ادامه داد: نشستهایی با محوریت دفاع مقدس و راهیان نور از مهمترین برنامه های فرهنگی و تکلیف و وظیفه دستگاههاست و مدیران باید به این مساله ورود جدی داشته باشند.

زارعی‌کوشا با اشاره به لزوم ورود جدی رسانه ها و به ویژه صداوسیما در حوزه‌های محتوایی و فرهنگی برای تبلیغ و بازتاب دستاوردهای راهیان نور، گفت: زمینه بهره مندی همه اقشار مردم از برنامه های کاروان راهیان نور به ویژه کسانی که امکان حضور در این کاروان را ندارند، با بازخورد رسانه ها فراهم و در جامعه اشاعه داده شود.

استاندار کردستان با اشاره به لزوم برگزاری جلسه عملیاتی با دستگاههایی که در زمینه پشتیبانی مصوبه داشته‌اند، افزود: مهلت زمانی برای تحقق این مصوبات تعیین و دستگاههای معینی که به نیابت از وزارتخانه‌های خود پیگیر ساماندهی یادمان شهدا هستند، جدیت بیشتری در تامین اعتبار داشته باشند.

وی از همه اعضای این ستاد خواست تا با نگاه جهادی و اعتقادی وارد عرصه شوند تا بهترین میزبانی و پشتیبانی از زائران خارج و داخل استان فراهم شود.

استاندار کردستان به اجرای موفق نمایش مجاهدتهای خاموش در سال گذشته که کیفیت بسیار خوبی داشت، اشاره کرد و گفت: باید زمینه بهره مندی افراد بیشتری از این نمایش در سال جاری فراخم شود.
ساماندهی یادمان شهدای مریوان و بوالحسن بانه و رفع نقاط حادثه خیز آن نکات دیگری بود که استاندار کردستان متذکر شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12098
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.