• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
0
عالم برجسته اهل سنت کردستان:

«شهید جمهور» الگویی جاویدان برای مسئولان است

  • کد خبر : 35603
  • 03 خرداد 1403 - 7:39
«شهید جمهور» الگویی جاویدان برای مسئولان است
عالم برجسته اهل سنت کردستان گفت: مردمان کردنشین، داغدار این عزیز ازدست‌رفته هستند و پابه‌پای سایر استان و شهرهای کشور خود را در داغ ازدست‌رفتن رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، فعال و کاری و تلاشگر شریک می‌دانند.

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: حادثه ناگواری که برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان همراه وی اتفاق افتاد، موجب شد تا دل ملت ایران به درد آید و در عزای ازدست‌دادن این جمع خدوم، به سوگ و عزا بنشیند.

عالم برجسته اهل سنت کردستانبیان داشت: آیت‌الله رئیسی از مجاهدان فی‌سبیل‌الله بود که خالصانه و مقتدرانه جان شیرینش را در راه خدا و خدمت به مردم فدا کرد، رئیس‌جمهور در طول خدمتش در مقام ریاست‌جمهوری سه بار به منطقه کردستان سفر کرد، این نشان‌دهنده توجه خاص و ویژه وی به مناطق کردنشین بود.

محمدی عنوان کرد: رئیس‌جمهور، انسانی مدیر، مدبر، آگاه به مسائل و مشکلات مردم و وظیفه‌شناس بود، او می‌توانست بدون اینکه به محل عزیمت کند، از طریق ویدئوکنفرانس پروژه را بررسی و افتتاح نماید، اما چون خدمت به مردم از آرمان‌های والایش بود، خود در محل حضور یافت.

وی اضافه کرد: رئیسی بارها در رسانه‌ها اعلام کرد که اگر با سفرم به استان کردستان، مسائل و مشکلات منطقه حل‌وفصل و پایان می‌یابد، من حاضرم ده‌ها بار دیگر به کرستان سفر کنم.

محمدی یادآور شد: منطقه کردستان و مردمان کردنشین، داغدار این عزیز ازدست‌رفته هستند و پابه‌پای سایر استان و شهرهای کشور خود را در داغ ازدست‌رفتن رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، فعال و کاری و تلاشگر شریک می‌دانند.

وی اذعان داشت: مسئولان امروزه باید رئیس‌جمهور را یک الگوی خاص بدانند، الگویی که تا ابد جاویدان خواهد ماند، آیت‌الله رئیسی فرزند خلف همین آب‌وخاک است و مسلماً برای پاسداری از خاک و آرمان‌های انقلاب اسلامی به مقام شهادت نائل گشت، شهادت، بهترین پاداش خداوند به رئیس‌جمهور فعال و توانمند و جهادگر بود.

وی گفت: رئیسی شخصیتی مردمی بود که در تمامی مسئولیت‌های که بر عهده داشتند تلاش کردند روحیه مردمی، ساده‌زیستی و اخلاق‌مدارانه خود را حفظ کند.

عالم اهل سنت کردستان بیان کرد: رئیس‌جمهور مجاهد، خدوم، خستگی‌ناپذیر و خادم‌الرضا در سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد تا با سرافرازی، پاداش عمری تلاش و مجاهدت در راه خدمت به اسلام را دریافت کند.

وی گفت: شهادت مزد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر رئیسی در طول مسئولیت‌های او بود، فردی در ظاهر آرام و متین، ولی در باطن پرخروش، برای خدمت به مردم ایران بود و خستگی را نمی‌شناخت، او می‌توانست در پایتخت باشد و وقایع و اتفاقات کشور را از پشت میزش رصد کند، بدون آنکه خطر را به جان بخرد، ولی رئیسی مرد عمل بود. او و همراهانش با کوله باری از افتخار خدمت به مردم ایران به‌سوی معبود پر کشیدند.

ماموستا محمدی، با بیان اینکه سید مظلوم الگویی برای دیگر مسئولان خواهد بود، نوشت: شهادت هنر مردان خداست، خادم‌الرضا (ع) آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در حین خدمت به ملت، به‌سوی حق شتافت تا با شهادتش، ثابت کند که جهاد در راه خدا، شب و روز نمی‌شناسد و وقتی که سوگند خدمت به ملت یاد می‌کند باید پای سوگندش باشد و از جان‌ودل مایه بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در همه سنگرهای مسئولیت، عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد و در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و در میدان جهاد خدمت به مردم جان خویش را فدای ملت کرد و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و در میدان جهاد خدمت به مردم جان خویش را فدای ملت کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=35603
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.