• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:

کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد

  • کد خبر : 34552
  • 20 اردیبهشت 1403 - 8:23
کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: هیچ‌گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد و ۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سه جایگاه سی‌ان‌جی در مریوان فعالیت می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، به نقل از روابط‌ عمومی شرکت نفت، جهان‌بخش نوکانی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار مریوان اظهار کرد: سال گذشته ۳۲۰ میلیون لیتر نفت گاز در استان عرضه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۲ درصد رشد داشت.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: گروه‌های گشت و بازرسی این شرکت به‌صورت شبانه‌روزی از همه مجاری عرضه سوخت بازدید و با هرگونه توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، سوء استفاده از کارت‌های سوخت غیرمجاز و عدم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برابر با مقررات شرکت برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد، به فعالیت ۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سه جایگاه سی‌ان‌جی در مریوان اشاره کرد.

 نوکانی یادآور شد: اجرای موفق طرح باک پر در پایانه مرزی باشماق مریوان نتیجه تعامل ادارات و سازمان‌های مرتبط با این شرکت است که با نتایج مثبتی در زمینه جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، جمع‌آوری دلالان سوخت، تسهیل و تسریع در امور کنترل کامیون‌های ترانزیتی و بحث صادرات و درآمدزایی دولت همراه بوده است.

 وی ادامه داد: مدیریت کارت‌های اضطراری در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در راستای مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی توسط شهروندان انجام می‌شود.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: کارت سوخت برای شرایط اضطراری، برای افرادی که کارت سوخت شخصی خود را به همراه ندارند، در جایگاه‌ها موجود است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=34552
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.