• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2
امام‌جمعه موقت سنندج:

رفع دغدغه مسکن جوانان در اولویت کاری مسئولان باشد

  • کد خبر : 34643
  • 21 اردیبهشت 1403 - 13:00
رفع دغدغه مسکن جوانان در اولویت کاری مسئولان باشد
امام‌جمعه موقت سنندج گفت: اشتغال و مسکن از دغدغه‌های مهم جوانان کردستانی است که لازم است دولتمردان و مسئولین آن‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده و ادای امانت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، ماموستا سید احسن حسینی ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران مسجد جامع سنندج اظهار کرد: گفتار حق، عبادت و همنشینی با صالحین و ادای امانت سه عاملی هستند که ایمان‌دار مسلمان را به لذت معنوی می‌رساند و موجب می‌شود که اعضا و جوارح پاک نگه داشته شود و نور رحمت الهی را نصیب بندگان می‌کند.

 امام‌جمعه موقت سنندج گفت: یکی از صفات بارز و شناخته شده پیامبر (ص)، گذشت و مهربانی ایشان بود و همواره دلسوز بندگان و فخر کائنات و اشرف مخلوقات بود؛ لذا کسی که عبد خدا می‌کند نصیحت‌های و دستورات پیامبر را باید با جان‌ودل انجام دهد.

 وی با بیان اینکه هرکس به سنت رسول‌الله پایبند باشد گفتارش حق است افزود: همان‌طور که خداوند ارحم‌الراحمین است از خداوند هم باید بترسید و طوری رفتار کنید که وی راضی باشد از طرف دیگر نیز حق پیامبر را باید به‌جای آورد، زیرا کسی که مطیع امر رسول‌الله را انجام دهد مسلماً مطیع راه الله است.

 وی تصریح کرد: اسلام همواره بر همنشینی با مؤمنین و عالمان تأکید کرده است؛ چراکه همنشینی با علما و انسان‌های صالح نتیجه‌ای مصلح و صالح را برای انسان به جا خواهد آورد؛ لذا راز سربلندی و پیروزی جهان اسلام در گرو خداپرستی و اطاعت از رسول اکرم (ص) است و کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهند بود.

 وی ادامه داد: حلاوت و شیرینی آخرت بسیار بهتر از حلاوت دنیای زودگذر خواهد بود؛ زیرا اگر حلاوت و شیرینی و مزه روح‌افزا و وصف‌ناشدنی ایمان به خدا را دریابیم هیچ‌کس نمی‌تواند با استفاده از جاذبه‌های امور مادی و زیبایی‌های دنیا، به ایمان انسان خدشه‌ای وارد کند.

 وی در بخش دیگری از سخنانش از اشتغال و مسکن به‌عنوان دو دغدغه مهم جوانان کردستانی نام برد و گفت: باید دولتمردان رفع این دو دغدغه را در اولویت کاری خود قرار دهند و مسئولین احساس مسئولیت و ادای امانت کنند.

 ماموستا حسینی یادآور شد: مسئولین و دولتمردان برای رفع دغدغه‌های مردم و نیازمندان و فقرا تلاش کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=34643
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.