وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، افزود: هدفمند کردن کمک ها برای آموزش و تحصیل نوجوانان نیازمند و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق برگزاری این برنامه دنبال می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان اظهار کرد: برنامه اصلی شور عاطفه های امسال در روز پنجشنبه ۲۴ شهریور ماه از طریق مراکز نیکوکاری، کلیه دفاتر کمیته امداد و پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در میادین اصلی شهرها آغاز می شود.

طوسی ادامه داد: همچنین در روز جمعه در محل برگزاری مصلاهای نماز جمعه سراسر استان این کمک ها جمع آوری خواهد شد.

وی یادآور شد: هم زمان با بازگشایی مدارس و در هفته نخست مهر ماه با همکاری آموزش و پرورش نیز در محل مدارس کمک ها برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس جمع آوری می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: کمک های جمع آوری شده در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه و محل جمع آوری شده هزینه خواهد شد.

طوسی گفت: سال گذشته ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک مردمی از طریق جشن عاطفه ها جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گفت.

وی افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ به نام کمیته امداد استان کردستان برای مشارکت در این کار خداپسندانه اختصاص داده شده است.

انهتای پیام/