• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
0
یادداشت؛

او هم رفت در کنار یاران شهیدش

  • کد خبر : 35556
  • 02 خرداد 1403 - 10:41
او هم رفت در کنار یاران شهیدش
امروز ایران اسلامی در تبریز، امروز تهران، قم و مشهد برای تشییع عزیز دل‌ها به میدان آمدند و با اشک، ناله و فریاد، لبیک یا مهدی سر دادند.

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، دل‌های ملت مظلوم ایران اسلامی به همراه شهدایی است که عزیز مردم بودند و هستند و خواهند ماند، ولی به‌رسم زمانه باید در خاک آرام بگیرند.

آنچه که از رسانه‌ها تصویری جهان در حال مخابره است، حکایت از ملتی دارد که اگر هیاهو ندارند، در روز و لحظه خود، به میدان خواهند آمد و از عمق جان ندا سر می‌دهند که سید محرومان، فرزند ملت است.

جلوه‌های عشق و دلدادگی به شهید جمهور به‌اندازه‌ای است که از شب حادثه دست به دعا و نیایش برداشتند و پس از آن خبر تلخ، بر سر و سینه زدند که رئیسی هم به یاران شهیدش پیوست.

ایران اسلامی امروز در غم و اندوه شهدای خدمت، بیرق و رخت سیاه بر درودیوار و تن کرده‌اند تا حداقل با فرزندان شهدا احساس هم‌دردی کنند.

ملت شریف سال‌هاست نام نیک سید ابراهیم رئیسی را شنیده بودند و در عطش دیدار فکرش راهم نمی‌کردند که او در مقام رئیس‌جمهور به دیدارشان بیاید.

امروز که به گذشته نزدیک شهید جمهور نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که چه هجمه‌هایی به ناروا و ناحق علیه او در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شد و او تنها تقواپیشه کرد و هیچ نگفت.

شاید امروز که پرده‌ها کنار رفت و طرف‌داران دولت مردمی با تمام وجود و خودجوش به خیابان آمدند تا از عزیز دل‌ها استقبال کنند، کسی از خود سؤال کند که چرا دشمنان چیزی دیگری می‌گفتند.

در همین روزی که ملت با خروشی وصف‌ناشدنی و کم‌نظیر برای تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت آمده‌اند، رسانه‌های دشمن خود را به کوری و کری زده‌اند و از مخاطبین ساده خود می‌خواهند که در خانه بمانند.

آیت‌الله رئیسی به‌راستی آیت و نشانه‌ای از خداوند بود که با رعایت تقوای الهی و خدمت جهادی و صادقانه، آن چنان در قلب مردم نفوذ کرد و در راهی که انتخاب کرده بود، با پشتوانه همین مردم اقدام کرد و به مزد آن رسید.

سوز دل از آن است که آیت‌الله رئیسی در طول ۴۰ساله انقلاب اسلامی ایران آن‌گونه که استاد شهیدش، شهید بهشتی به او آموخته بود، عملکرد و ذره‌ای تردید و دلهره به خود راه نداد و به آنچه که تعهد کرده بود، مسئولیت پذیرفت و به چه مقام و جایگاهی رساند.

از ۴۰ سال خدمت و مسئولیت‌های شهید جمهور همین را کوتاه می‌توان گفت که او از نهان و پیدای مخالفانش آگاهی کامل داشت؛ ولی در هیچ کجای ایران عزیزمان، علیه آن‌ها نقطه‌ای نگذاشت و به حق، تقوای اللهی پیشه کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نشان داد که می‌توان درست و بر اساس آموزه‌های دینی، کشورداری کرد و به همه دنیا ثابت کرد که در جمهوری اسلامی ایران، الگویی بهتر از دین اسلام نیست و می‌توان اقتدار و عزت را بر همین اصل اساسی به وجود آورد.

امروز خادم ملتی تشییع شد که خود زخم‌خورده غم فقدان یار شهیدش سلیمانی بود و هیچ‌گاه نام و یاد او را فراموش نکرد، گویی یک روح در ۲ جسم بودند و امروز دوباره به هم رسیدند.

امروز می‌بینیم که رسانه‌های معاند دنیای آزادی بیان آمریکایی، بجای انعکاس حضور میلیون‌ها نفر انسان آزاده در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت، به دنبال نمایش دروغین شادی وطن‌فروشان بز دل است.

رسانه‌هایی که در قبال نسل‌کشی مردمان غزه و فلسطین، سکوت کردند و خود را به کوچه چپ زدند، امروز چشم خود را بر حقیقت مردمی‌بودن نظام جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند.

سرکوب شدید جنبش دانشجویان آمریکایی را عده‌ای فریب‌خورده تیتر کردند و با خیانت آشکار به ملت خود، امروز هم به دستور مزدوری اربابانش، سفارش کار گرفته که در غم ملت ایران، شادی کند.

به‌راستی که در روز عاشورا هم چه لعنت شدگانی به شادی پرداختند و امروز نوادگان همان‌ها، به توزیع شیرینی در گوشه‌ای از تاریک‌خانه خود پرداخته تا شاید بتواند رضایت کارفرمایان را جلب کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=35556
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.