• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2
استاد دانشگاه کردستان مطرح کرد؛

گرانی بنزین؛ برگشتن به دوران سیاه اصلاحات

  • کد خبر : 37771
  • 12 تیر 1403 - 13:32
گرانی بنزین؛ برگشتن به دوران سیاه اصلاحات
استاد دانشگاه کردستان با اشاره به ایده گرانی بنزین توسط یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری گفت: این ایده موجب برگشت به دوران سیاه و فلاکت‌بار دولت اصلاحات است و چیزی جزء ناامیدی و تلخ‌کامی برای ملت ندارد.

 مهدی حاتمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» با اشاره به ایده گرانی بنزین توسط یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: این طرح اگر کارشناسی نشده باشد تأثیر بسیار بدی بر اقتصاد و معیشت مردم و جامعه دارد.

 وی افزود: ایده گرانی بنزین توسط این نامزد مخل آرامش مردم و به‌نوعی جامعه تاب‌آوری آن را ندارد.

 استاد دانشگاه کردستان گفت: برای اجرای این ایده باید افکار در جریان باشند و نظرات مردم گرفته شود؛ زیرا در تمامی حوزه‌های اقتصادی جنبه منفی دارد و بدون کار کارشناسی چنین فکر را بازگوکردن بازی باروح و روان مردم است.

 وی تصریح کرد: با گرانی بنزین حمل‌ونقل، کالا، مسافر، مسکن و معیشت مردم تحت شعاع قرار می‌گیرد و از طرف دیگر در حال حاضر مردم منتظر خبرهای خوش از سوی کاندیداها هستند نه سخنان ناامیدکننده که کام آنها را تلخ کند.

 این استاد دانشگاه تأکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید به این مهم توجه کنند از سخنان ناامیدکننده که موجب دلسردی مردم جهت شرکت در انتخابات می‌شوند به‌شدت پرهیز کنند.

 وی در خصوص حضور طیب نیا وزیر اقتصاد دولت روحانی به ستاد پزشکیان، بیان داشت: این فرد سابقه خوبی در عرصه اقتصاد ندارد و اقدامات ۶۰ گانه اف ای تی اف در راستای اصلاحات اقتصادی در سال ۹۶ به بعد بار سنگینی برای کشور به وجود آورد و ضربه مهلکی به اقتصاد مقاومتی زد.

 حاتمی تأکید کرد: قطعاً نظام ما نیازمند شفافیت اقتصادی است که در درون انجام می‌شود و نیاز به سازوکار بین‌المللی ندارد.

 استاد دانشگاه کردستان ادامه داد: ما در حالت تحریم قرار داریم و بسیاری از حساب‌های مالی ما باید محرمانه باقی بماند.

 این کارشناس اقتصادی تأکید کرد: طیب نیا در دهه ۹۰ بسیاری از ساختارهای مالی ما را معرفی کردند که هنوز هم در عرصه اقتصادی موجب ضرر و زیان اقتصاد کشور شده و معیشت مردم را تحت‌تأثیر قرار داده.

 استاد دانشگاه کردستان در پایان سخنان خود بر حضور پرشور مردم و انتخاب فرد اصلح و انقلابی که بتواند در خط شهید رئیسی حرکت کند در ۱۵ تیرماه تأکید کرد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37771
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.