• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 24 June - 2024
2
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان خبر داد:

کمیته امداد کردستان آماده توزیع نذورات عید قربان 

  • کد خبر : 36827
  • 27 خرداد 1403 - 9:05
کمیته امداد کردستان آماده توزیع نذورات عید قربان 
مدیرکل کارگروه امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: این نهاد آماده دریافت نذورات و کمک‌های خیران در عید قربان و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند زیرپوشش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه، خبری تحلیلی «کُردتودی»، رضا طوسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج با بیان اینکه این نهاد در مناسبت‌های مختلف سال تلاش می‌کند با جذب کمک‌های مردمی بخشی از مشکلات نیازمندان را رفع کند، اظهار کرد: عید قربان یکی از مناسبت‌های مذهبی است و در این مناسبت خیران نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد به دست نیازمندان می‌رسانند.

 وی افزود: مددجویان این نهاد شامل خانواده‌های ایتام، بی‌سرپرست، بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج و سالمندان هستند و مستحق‌ترین افراد برای دریافت کمک‌های خیران به شمار می‌روند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اضافه کرد: باتوجه‌به اینکه در ایام عید سعید قربان قرار داریم خیران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب گوشت قربانی و نذورات با کمک مددکاران این نهاد، در سریع‌ترین زمان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

 وی ادامه داد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه به تمام دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۸ یا شماره‌گیری کد ۰۸۷#*۸۸۷۷* به نیازمندان اهدا کنند.

 طوسی با بیان اینکه کمیته امداد کمک‌های خیران را بر اساس نیت اهداکننده و در محل موردنظر توزیع و به دست نیازمندان می‌رساند، یادآور شد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، نذورات و قربانی اهدایی خیران در هر شهرستان و روستا با کمک و همکاری خیران، معتمدین و امامان جمعه و جماعت در بین نیازمندان همان مناطق توزیع خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=36827
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.