• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

کردستانی‌ها در انتخابات حضور پررنگ و دشمن‌شکن خواهند داشت    

  • کد خبر : 37394
  • 08 تیر 1403 - 9:41
کردستانی‌ها در انتخابات حضور پررنگ و دشمن‌شکن خواهند داشت    
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور مردم کردستان مثل سایر نقاط کشور حضور پررنگ و دشمن‌شکن خواهد بود و سرافراز از این آزمون الهی بیرون می‌آیند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم کردستان همواره ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز نقش خود را به‌درستی ایفا می‌کنند، اظهار کرد: آمادگی ملت ما در دفاع از انقلاب اسلامی همواره جاری و ساری است و تاریخ نشان داده که هر کجا کشور ما نیاز به صیانت و پاسداری دارد مردم در خط مقدم حضور دارند.

 وی گفت: شرکت در انتخابات بر همه آحاد مردم واجب است و مکلفیم کسی را انتخاب کنیم که خادم ملت و معتقد به مبانی انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشد.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروز تکلیف مهم و سنگینی بر عهده ما و همه کسانی است که می‌توانند در این عرصه سرنوشت‌ساز حضور پیدا کنند است و این حماسه‌های حضور، نقش مهم و تأثیرگذار در ثبات و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد؛ ازاین‌رو همه باید با هم احساس تکلیف کنیم و در میدان حضور داشته باشیم.

 وی یادآور شد: امروز روز بسیار حساسی است هرجای این استان هستیم و شرایط برای ما آماده است باید نقش‌آفرینی کنیم و این ثبات و آرامشی که داریم را در انتخابات رقم بزنیم و مردم استان کردستان همواره ثابت کرده‌اند که در همه‌جا یار و همراه انقلاب خود هستند.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: قطعاً به امید خدا حضور مردم کردستان مثل سایر نقاط کشور حضور پررنگ و دشمن‌شکن خواهد بود و سرافراز از این آزمون الهی بیرون می‌آیند

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37394
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.