• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
2
 کارشناس مسائل اقتصادی:

پرداخت عملکردی حقوق کارمندان رضایت شغلی را با مشکل مواجه می‌کند

  • کد خبر : 37814
  • 13 تیر 1403 - 15:35
پرداخت عملکردی حقوق کارمندان رضایت شغلی را با مشکل مواجه می‌کند
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: آقای پزشکیان پرداخت مبتنی بر عملکرد کارمندان را مدنظر دارد که در درازمدت اثرات نامطلوبی بر تشدید کار، فشار فیزیکی و استرس روانی کارکنان می‌گذارد و فرسودگی شغلی را ایجاد کرده و در نهایت رضایت شغلی را با مشکل مواجه می‌کند.

صلاح غلام ویسی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، در خصوص عملکردی کردن حقوق کارمندان عنوان کرد: در بحث حقوق و مزایا آقای پزشکیان پرداخت مبتنی بر عملکرد کارمندان را مدنظر دارد. این امر اگر چه در نگاه اول موجب افزایش بهره‌وری خواهد شد؛ ولی در درازمدت اثرات نامطلوبی بر تشدید کار، فشار فیزیکی و استرس روانی کارکنان می‌گذارد. فرسودگی شغلی را ایجاد کرده و در نهایت رضایت شغلی را با مشکل مواجه می‌کند.

وی در ادامه افزود: آقای جلیلی معتقد است بهورزی روانی کارکنان و خانواده‌های آنان از اهمیت بالایی برخوردار است و پرداخت عملکردی منجر به کاهش اوقات فراغت آنان خواهد شد.

غلام ویسی در ادامه اضافه کرد: آقای جلیلی بر این باور هستند که زندگی یک کارمند نباید قربانی چشم‌انداز رشد در زمینه‌ی کاری قرار گیرد و ادامه این امر لزوماً توسعه را به همراه نمی‌آورد؛ بلکه تأثیرات منفی بر جوانی جمعیت که از سیاست‌های کلان کشور نیز می‌باشد، خواهد گذاشت.

وی افزود: آقای جلیلی خواهان بهبود فضای فیزیکی و روانی کارکنان از طریق دادن احساس امنیت شغلی و مالی به آنان می‌باشد و معتقد است این رویکرد در نهایت باعث ایجاد بهره‌وری، رضایت ارباب‌رجوع و توسعه‌ی اداری نیز خواهد شد.

کارشناس مسائل اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای‌آنکه ایران سرزمینی آباد شود خون‌دل‌ها خورده‌ایم، رنج دوران برده‌ایم؛ لذا با عبرت قراردادن گذشته نه‌چندان دور می‌توان گفت که تکیه صرف به بیرون از مرزها نتایج مناسب و درخوری را به دنبال نخواهد داشت و ما باید بااهمیت دادن به پتانسیل‌های داخلی باقدرت و منزلت با جهان خارج وارد تعامل سازنده با احترام متقابل شویم و از ملت بااصالت و بافرهنگ ایران اسلامی می‌خواهم در روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور خود در پای صندوق‌های رأی آینده‌ای پر امید را برای این مرزوبوم رقم بزنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37814
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.