• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
استادیار دانشگاه پیام‌نور کردستان:

مشارکت مردم پشتوانه محکمی برای دولت آینده است

  • کد خبر : 36939
  • 29 خرداد 1403 - 8:33
مشارکت مردم پشتوانه محکمی برای دولت آینده است
استادیار دانشگاه پیام‌نور کردستان با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در عرصه بین‌المللی اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم پشتوانه محکمی برای دولت آینده است.    

محمد خالدیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: دولت رئیس‌جمهور شهید در ابعاد مختلف خارجی، داخلی و بین‌الملل خدمات ارزنده و مشهود برای مردم است.

وی افزود: باتوجه‌به خدمات شایسته دولت سیزدهم و مطالبات مردم به‌تبع آن کار دولت جدید بسیار حساس‌تر و سخت‌تر است.

استادیار دانشگاه پیام‌نور کردستان با تأکید بر اینکه اقدامات دولت بعدی باید در راستای کارهای انجام شده دولت رئیس‌جمهور شهید باشد، گفت: ارتباط و تعامل با مردم از خصوصیات بارز دولت سیزدهم و شخص آیت‌الله رئیسی بود.

خالدیان تصریح کرد: مردم ما در زمینه تعاملات بین‌المللی رئیس‌جمهور شهید احساس غرور و سربلندی دارند و فردی باید به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده این انقلاب توسط مردم انتخاب شود که ادامه‌دهنده این مسیر تعیین شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم باتوجه‌به مطالبه مردم و اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم از حساسیت خاصی برخوردار است و کسی به‌عنوان ریاست‌جمهوری انتخاب شود که رضایت نسبی مردم چه در حوزه داخلی چه حوزه خارجی برآورده کند.

استادیار دانشگاه پیام‌نور کردستان ادامه داد: هر چه مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد مطمئن موجب اقتدار بیشتر نظام می‌شود.

خالدیان با تأکید بر اینکه شش نفر تایید شده توسط شورای نگهبان افراد اصلح هستند؛ بیان داشت: مردم بادقت و حساسیت بیشتر باید فردی را انتخاب‌کننده که بتواند در راستای مطالبات مردم گام بردارد و موجب نشاط؛ شادابی و سرزندگی غرور مردم ایران در تمامی حوزه‌ها باشد.

این مسئول گفت: مردم ما به‌دوراز برخی تعصبات قومی و جناحی فردی را در این دوره انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه و مکتب شهید جمهور باشد.

خالدیان بیان داشت: رئیس‌جمهور آینده باید زمینه‌ساز رشد، شکوفایی و تحول خاص در جامعه انقلابی باشد.

وی تأکید کرد: در این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد مطمئن پشتوانه محکمی برای دولت آینده جهت کارهای سازنده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=36939
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.