• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مشارکت در انتخابات رسالت ملی است

  • کد خبر : 37739
  • 12 تیر 1403 - 9:07
مشارکت در انتخابات رسالت ملی است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای وظیفه تک‌تک آحاد جامعه و یک رسالت ملی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»،مشارکت در انتخابات رسالت ملی است فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای وظیفه تک‌تک آحاد جامعه و یک رسالت ملی است.

عصر روز گذشته نشست تخصصی هیئت‌رئیسه مجامع بسیجیان استان کردستان در اداره کل استاندارد استان کردستان با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد.

در این نشست سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار داشت: تبیین مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از مأموریت‌های مهم گروه‌های مرجع به‌ویژه مجامع بسیج استان می‌باشد و کشتی انقلاب با یک انتخاب صحیح، مبتنی بر ویژگی‌های انقلابی‌گری و ولایت‌مداری به ساحل آرامش خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هر رای در سرنوشت ایران اسلامی تأثیرگذار است چون مردم ولی‌نعمت و قیم انقلاب اسلامی هستند افزود: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات ثابت کردند که درک صحیحی از توطئه دشمنان دارند و اجازه نمی‌دهند که سیاه‌نمایی‌ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف کند، و این با نیز با حضور دوباره خود پای صندوق‌های رای برای انتخاب شخص اصلح اقتدار ایران را رقم خواهند زد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای را وظیفه تک‌تک آحاد جامعه دانست و تأکید کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که خادم ملت و به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلاب اعتقاد داشته باشد. از اقشار مختلف کردستان دعوت می‌شود که هشتم تیرماه با حضور گسترده در انتخابات، بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کنند.

 

محرم وزیری رئیس مجمع بسیجیان استان کردستان نیز در ادامه عنوان کرد: بدون تردید مردم در ۱۵ تیرماه یک نه بزرگ به گفتمان “بده، بره” خواهند گفت.

وی افزود: توده‌های مردم مستضعف که بیزار از هرگونه تبعیض، اشرافی‌گری، آقازادگی و غرب‌گرایی هستند در ۱۵ تیرماه با انتخاب اصلح به گفتمان شرطی‌کردن معیشت مردم و نگاه تحقیری به آنان برای همیشه پایان خواهند داد.

 

وزیری عنوان داشت: جمهوری اسلامی به‌مثابه ساختمانی می‌ماند که آجرهای آن را سرمایه‌های انسانی بی‌بدیلی همچون رجایی، باهنر، بهشتی، مطهری، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای هسته‌ای، قاسم سلیمانی تشکیل داده است

وی گفت: امروز ابراهیم رئیسی هم یکی از آجرهای این ساختمان ملت – دولت شده است که حفاظت و پاسداشت آن وظیفه آحاد مردم با هر سلیقه فکری می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37739
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.