• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مشارکت بالا و انتخاب اصلح ایران را سرافراز می‌کند

  • کد خبر : 37712
  • 11 تیر 1403 - 13:46
مشارکت بالا و انتخاب اصلح ایران را سرافراز می‌کند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح موجب سرافرازی ملت و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در نشست جهاد تبیین با حضور نخبگان و اندیشه‌ورزان بسیج جامعه زنان که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: در همه انتخابات جمعیت شرکت‌کننده در انتخابات همواره حدود ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزارنفره رأی‌دهنده است که همواره در همه دوره‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند؛ لذا بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخاب اصلح هستند و قطعاً بانوان فرزانه، اندیشمند و متعهد در بنیان خانواده می‌توانند برای تبیین این شاخص‌ها اقدام کنند.

 وی گفت: بیش از ۵۰ رسانه معاند روی افکار و اذهان مردم کار می‌کنند تا مردم ما غفلت کنند و در انتخابات شرکت نکنند درحالی‌که همه دلسوزان نظام و انقلاب باید با جهاد تبیین مشارکتی حداکثری و انتخابی اصلح را داشته باشیم.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: وجود امام راحل (ره) یک نعمتی برای مردم عزیز ایران بوده و خواهد بود، امامی که بااخلاص و توکل بر خدا وارد میدانی شد که ثمره آن مجاهدت و ایثار، وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: امام راحل (ره) به زیبایی و دوراندیشی متوجه حرکت عظیم الهی خود و ملت و مردمی که می‌بایست انقلاب را هدایت کنند، شد و با پشتیبانی ملت، دشمنان را شکست دادند.

 وی افزود: زنان باتوجه‌به این که ۵۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند، می‌بایست به سرنوشت خود و کشورشان حساس باشند و با مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه شکست دشمنان و پیروزی ملت ایران را فراهم سازند.

 سردار گشتاسبی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح موجب سرافرازی ملت و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود تأکید کرد: اصلح کسی است که در درجه اول به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد همچنان که شهید خدمت، رئیسی عزیز واقعاً اعتقاد داشت و کاملاً محسوس بود که او با دل‌وجان و اعتقاد کار می‌کند.

 وی گفت: جهاد تبیین زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح و کارآمد بر اساس فرمایشات امامین انقلاب بسیار مهم‌تر است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با ابراز اینکه امیدوار است انتخابات دور دوم برگ زرین دیگری باشد بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امیدواریم این انتخابات نیز منجر به انتخاب رئیس جمهوری شود که در تراز مرحوم شهید حضرت آیت الله رئیسی باشد و بتواند برنامه های بنیادین و اساسی دولت سیزدهم را که در سه سال گذشته پی ریزی شده است به پیش ببرد.

در پایان این نشست، بانوان نخبه و تاثیرگذار استان به بیان نظرات خود در خصوص مشارکت حدااکثری و انتخاب فرد اصلح پرداختند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37712
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.