• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
فرماندار مریوان:

مردم رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنند

  • کد خبر : 36919
  • 29 خرداد 1403 - 7:00
مردم رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنند
فرماندار مریوان گفت: مردم با حضور در انتخابات رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی انتخاب کنند که در بستر امور قرار بگیرد و بتواند مردم‌داری را در سرلوحه کارش قرار دهد.

اسماعیل احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی رئیس‌جمهور منتخب را باید در شخصیت، منش، سلوک و سیره رئیس‌جمهور شهیدمان جستجو کرد رئیس‌جمهور فقید شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی پرکار، سالم، فساد ستیز، عدالت‌خواه و به معنی واقعی مردم‌دار بود.

فرماندار مریوان افزود: خصلت‌های فسادستیزی، عدالت‌خواهی، مردم‌داری و پرکاری موضوعی است که امروز هم نیاز اساسی جامعه ماست.

وی تصریح کرد: اگر این خصلت‌ها را در میان کاندیداهایی که هستند تطبیق دهیم هر کدام از آن‌هایی که بیشترین نمره را در تطابق با این خصلت‌ها و ویژگی‌ها بتوانند به دست بیاورند به نظر می‌رسد امروز بیش‌ازپیش موردنیاز جامعه ماست.

احمدی در ادامه افزود: علاوه بر خصایل گفته شده می‌توانیم به ویژگی‌های دیگری که از شهید رئیسی دیدیم آن هم ایستادگی در مقابل زورگویان و جبهه استکبار بود اشاره کرد که این خصلت را مرحوم شهید رئیسی یقیناً داشتند.

وی گفت: شهید رئیسی رئیس‌جمهور مقتدر و کسی بود که در مقابل تمام تهدیدات، فشارهایی که در عرصه بین‌الملل نظام استکبار به جمهوری اسلامی تحمیل می‌کرد ایشان ضمن این که روحیه تعامل، مدارا و روحیه ارتباط دیگر کشورها را حفظ کرد و ادامه داد.

فرماندار مریوان افزود: شهید رئیسی در دوران رئیس‌جمهوری‌شان ایران بیشترین تعامل را با همسایگان داشت ۱۵ همسایه ما در هیچ مقطعی از تاریخ به این میزان با جمهوری اسلامی ارتباط نداشتند آن روحیه تعاملی و ارتباطی بود که مرحوم آقای رئیسی ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: تمام این ویژگی‌ها را باید در کنار هم قرار بدهیم؛ چون ما یک کشور عادی نیستیم یک کشور بزرگ و همه‌جانبه‌ای هستیم که هم دشمنان جدی داریم و هم مشکلات گوناگون متعددی داریم.

احمدی تصریح کرد: خصلت‌های مردمی‌بودن، عدالت‌خواه بودن شاید در شهری و منطقه‌ای مثل کردستان و مریوان به‌واسطه اینکه یک منطقه مرزی و دورافتاده از مرکز هست بیش‌ازپیش تشنه این مطالبات است.

وی گفت: رئیس‌جمهور عمل‌گرایی که بتواند مردم‌داری را در سرلوحه کارش قرار بدهد و بدون توجه به خواست‌ها و تقاضاهای جریانات و افراد زیاده‌خواهی که همیشه در کشور هستند همه اینها را کنار بزند آن‌گونه‌ای که شهید رئیسی کنار زد و مطالبات و خواسته مردم را در اولویت برنامه‌هایش قرارداد. امید است که مردم با حضور در انتخابات رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی بتوانند انتخاب کنند که در بستر امور قرار بگیرد.

فرماندار مریوان خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان داد که پای‌کار هستند و می‌توانند کسی که اصلح‌تر است را انتخاب نمایند.

وی گفت: در چند روز اخیر که نتایج بررسی‌ها اعلام شد ۶ نفر افراد صلاحیتشان از نظر شورای نگهبان برای ریاست رئیس‌جمهوری احراز شد.

وی در پایان عنوان داشت: امید است مردم با درک شرایط فعلی و وضعیت کشور از میان افراد احراز شده آن‌گونه‌ای که در برنامه‌ها اعلام می‌شود از طریق رسانه‌ها و تبلیغاتشان بتوانند یک انتخاب احسنی را که نیاز جامعه و کشور است انتخاب نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=36919
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.