• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
0
کارشناس مسائل سیاسی:

بنزین؛ طرح ناپخته‌ای که به کام مردم نیست

  • کد خبر : 37805
  • 13 تیر 1403 - 11:36
بنزین؛ طرح ناپخته‌ای که به کام مردم نیست
کارشناس مسائل سیاسی گفت: طرح بنزین طرح ناپخته و نگران‌کننده‌ای است که به نفع مردم نیست و در این مورد هر آنچه از طرف پزشکیان ارائه شده تاکنون به نفع مردم و عدالت‌محور نبوده است.

تقی احمدی در گفتگو با خبرنگار «کُردتودی» اظهار داشت: طرح پیشنهاد شده در مورد بنزین و قیمت آن می‌توان گفت یکی از تصمیمات ناپخته‌ای است که توسط آقای پزشکیان کاندیداتور انتخابات ریاست‌جمهوری بیان شد طرحی که در صورت اجراشدن نه‌تنها به نفع مردم نیست؛ بلکه به ضرر آنها نیز تمام خواهد شد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بحث مصرف بنزین افزود: مدیریت در این مورد باید با طرح‌ها و برنامه‌های مناسب پیش رود برنامه‌های که در آن ضرری عاید مردم نشود.

احمدی به توضیح ناعادلانهٔ یارانه پنهان در این مورد اشاره و خاطرنشان کرد: دراین‌بین آمار وحشتناکی از افرادی که چند تا ماشین دارند در مقایسه با افرادی که ماشینی ندارند می‌تواند ناعادلانه باشد پس در این مورد باید طرح‌ها و برنامه‌های مناسب ارائه شود.

وی به نگرانی درمورد طرح‌های آقای پزشکیان در این مورد اشاره و افزود: در این باره به‌روشنی مشخص نیست که آیا این طرح از طرف خود آقای پزشکیان است یا طرحی تحمیل شده از جانب دیگران است که به فرض در صورت اجرای این طرح چنانچه این کاندیدا حتی اگر از کارشناسانی که خود اسم می‌برد استفاده کرد باید گفت در دوره‌های قبل همین طرح نیز با تصمیم کارشناسانه وقتی پای عمل آمد اتفاقات ناگواری را برای کشور و مردم به بار آورد تا جایی که خود شخص رئیس‌جمهور با لبخندی مضحک عنوان بی‌خبری کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: پیشنهاد این طرح حرف بسیار ناپخته‌ای است و چون پای قدرت سرایت و ایجاد تورم را دارد پس باتوجه‌به پیشینه‌ای کارشناسی این جز از افراد هیچ اعتمادی به اجرای درست آن به نفع مردم نخواهد بود.

وی گفت: باتوجه‌به اینکه آقای پزشکیان هم از طیف افرادی است که در دوره‌های قبل در راس کار بودند عملاً مردم می‌دانند که این طرح با این قیمت بسیار بالا قطعاً نگران‌کننده خواهد بود و اجرای آن نیز غیرممکن خواهد بود.

احمدی خاطرنشان کرد: نگاه این جریان نگاهی عدالت‌محور نیست چرا که درگذشته به ما ثابت شد که توزیع عادلانه‌ای توسط این جریان به نفع مردم و کشور اتفاق نیفتاد حال چگونه باید انتظار داشت که این دولت اعاده عدالت‌محور بودن را با چنین طرح‌های داشته باشد پس قطعاً باید نگران بود و چشم و گوش باز در این دور از انتخابات فرد اصلح را انتخاب کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37805
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.