• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
1
خاتمی دوباره تکرار کرد؛

شکست یک پیام

  • کد خبر : 37329
  • 06 تیر 1403 - 13:07
شکست یک پیام
برای تأثیرگذاری رفتاری و تربیتی، انسان ابتدا باید خود اهل عمل به آن باشد تا پیامش در جان مخاطب نشسته و قول معروف، شکست نتیجه آن نباشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، در روزهای پر تلاطم انتخابات، پیامی از فردی که پیش‌تر سکان‌دار ریاست‌جمهوری بود و با ناتوانی کامل، دستاوردهای ملی و شهدای هسته‌ای را متوقف و پلمب کرد تا شاید غرب‌نشینان، برایش هورا بکشند.

هر آنچه که امروز از بررسی پیام این فرد به دست آید، تناقض آشکار در عمل و پیام است، شاید هیچ خیانتی بالاتر از این نباشد که فردی که اعتقادی به کلامش ندارد، ملت را نصیحت کند.

صدور پیام بدون توجه به ماهیت شخصیتی و یا عملکرد ضعیف و قابل سؤال، بخواهد ملتی را هدایت و راهنمایی کند، چنین حرکتی از نظر مردم، شکست‌خورده و منفور است.

از نظر جامعه‌شناسی و حتی روان‌شناسی، اگر فردی در جایگاه نصیحت و سفارش برخواسته و خود اهل عمل به آن نباشد، هیچگاه نمی‌تواند تأثیری در میان مردم و جایگاهی داشته باشد.

حال نکته قابل‌توجه این است که سابقه و گذشته مدیریتی اشخاصی که چنین پیامی صادر می‌کنند، بیشتر موردتوجه است، زیرا وقتی در کنار مردمت نباشی و علیه مردم و عزت و افتخار ایران کارکنی، دیگر حنای تو رنگی ندارد.

نکته دیگر این است که همین فرد با فشار سیاسی و وعده‌های آبکی به طرف‌دارانش، از دولت یازدهم حمایت کرد و ملت دیدند که نه مشکلات حل شد و نه گشایشی اتفاق افتاد.

روزی که روحانی را بر سرکار آوردند و سراب وعده‌هایشان نمایان شد، بی‌لیاقتی و ناکارآمدی خود را به گردن تحریم‌ها انداختند.

و حالا خاتمی با آن هشت سال مشکلات و گرانی که برای مردم مظلوم به ثمر نشاد، آمده تا بار دیگر، ته‌کیسه فقرا را هم با پزشکیان خالی کند.

اگر روزی قرار شد کسی پیدا شود که راه خدمت صادقانه و عمل به وعده شهید رئیسی را ادامه دهد، بدون شک در دایره تفکرات خاتمی و طرف‌دارانش جایی ندارد و از هر کسی که حمایت کنند، دروغگویی و غارت اموال عمومی مردم را سرلوحه کار خود دارند.

ملت شریف ایران اسلامی آگاه و هشیار است، همان مردمی هستند که در آیین تشییع پیکر شهدای خدمت، سنگ تمام گذاشتند و دنیا به چشم خود دید که شهید رئیسی، رئیسی قلب‌های آزاده بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37329
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.