• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
1
نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری:

شهید رئیسی طلایه‌دار تکمیل طرح‌های بر زمین‌مانده شد

  • کد خبر : 37726
  • 12 تیر 1403 - 7:41
شهید رئیسی طلایه‌دار تکمیل طرح‌های بر زمین‌مانده شد
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کردستان یکی از استان‌های محروم و کم‌برخوردار کشور است که تعداد از پروژه‌های مهم این استان سال‌های طولانی نیمه‌کاره رها شده بود، اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تکمیل بسیاری از این پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

ماموستا اقبال بهمنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری باتوجه‌به مسائل قانونی و نزدیک بودن آرای دو نفر از کاندیداها به مرحله دوم کشیده شده است.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه استان کردستان در ۱۵ تیرماه جهت شرکت در انتخابات؛ افزود: مردم استان کردستان بیشتر از مرحله اول در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری گفت: رأی‌دادن حق و تکلیف هر ایرانی است و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب توسعه و پیشرفت استان در تمامی حوزه‌ها می‌شود.

ماموستا بهمنی با اشاره به خدمات شهید آیت‌الله رئیسی در استان کردستان بیان داشت: در دولت سیزدهم طرح‌های فوریتی در استان کردستان با پیگیرهای شهید رئیسی بعد از چندین سال انجام شد که نقش مؤثری در پیشرفت و توسعه کردستان داشت.

وی ادامه داد: انتقال آب آشامیدنی شهر سنندج از سد آزاد در طول چند ماه، راه‌اندازی پروژه چندین ساله قطار سنندج – تهران و دیگر پروژه‌های که چندین سال معطل‌مانده بود از خدمات ارزنده شهید رئیسی در استان کردستان است.

نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری تأکید کرد: راه‌اندازی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که به دلیل مشکلات اقتصادی دچار رکود شده بودند از دیگر خدمات ماندگار دولت سیزدهم است.

ماموستا بهمنی خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان در کنار مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای باید فردی اصلح که بتواند راه و مکتب شهید رئیسی را ادامه دهد و فردی انقلابی و دلسوز باشد انتخاب نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37726
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.