• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2
 امام‌جمعه شهرستان سنندج:

انتخابات تبلور بزرگترین مردم سالاری است

  • کد خبر : 37759
  • 12 تیر 1403 - 10:17
انتخابات تبلور بزرگترین مردم سالاری است
امام‌جمعه شهرستان سنندج گفت: مردم با مشارکت خود در انتخابات می‌توانند بزرگ‌ترین مردم‌سالاری را رقم بزنند چرا که به‌واسطه این شرکت آینده و سرنوشت مملکت خود را رقم خواهند زد.

 امام‌جمعه شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی» اظهار داشت: مردم کردستان همیشه و با اتحاد و وحدت خود در همه صحنه‌ها پیش‌قدم بوده و با شرکت خود در انتخابات وظیفه شرعی و ملی خود را به سرانجام رسانده‌اند.

 وی گفت: امنیت و توسعه دو خواسته مردم در این استان است و مردم این استان خواستار دولتی تولیدکننده و مترقی هستند دولتی که بتواند نیازمندی‌های مردم را برآورده کند.

 ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان به‌عنوان پیشرو در تمامی صحنه‌ها خصوصاً صحنه انتخابات پیش‌قدم بوده‌اند چرا که این مردم به‌خوبی دریافته‌اند که دشمنان و بیگانگان نسبت به این سرزمین چه نگاهی دارند و به‌خوبی دریافته‌اند که بیگانگان هرگز برای پیشرفت آنها قدمی برنداشته‌اند و فقط خواری و عدم پیشرفت و وابسته کردن آنها را خواسته‌اند.

 امام‌جمعه شهرستان سنندج گفت: مردم نجیب استان کردستان باتوجه‌به فرموده پیامبر عظیم ایشان اسلام که فرمودند، محبت به وطن بخشی از ایمان است نسبت به آب‌وخاک خود احساس مسئولیت می‌کنند.

 ماموستا رستمی بیان داشت: مردم با مشارکت خود در انتخابات می‌توانند بزرگ‌ترین مردم‌سالاری را رقم بزنند چرا که به‌واسطه این شرکت آینده و سرنوشت مملکت خود را رقم خواهند زد.

 وی گفت: حضور در انتخابات نوعی نظارت بر حاکمیت توسط خود مردم است پس وقتی یک نفر در انتخابات انتخاب می‌شود به‌نوعی از طرف مردم برای رفع مشکلات همان مردم قدرت خواهد گرفت و باید آن یک نفر به مسئولیت خود نسبت به مردم تلاش نماید.

 ماموستا رستمی افزود: مردم در انتخابات به دنبال انتخاب بهترین و اصلح‌ترین کاندیدا هستند فردی که بتواند مشکلات مردم را رفع‌ورجوع نمایند و پیرو قانون و اسلام و اهداف آن باشد.

 وی خاطرنشان کرد: مردم از کاندیدای انتخاب شده مساوات و عدالت و برابری را خواهان هستند کاندیدای که تمام تلاش خود را برای پیشرفت و آبادانی این کشور داشته باشد.

 گفت: انقلاب اسلامی و نظام الهی ما در ایران یک نظام مردم‌سالاری است و در نظام‌های بر این پایه انتخابات حق مردم است.

 وی تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را وظیفه همگانی دانست، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم از هر تریبون و امکانی برای مشارکت و دعوت مردم به حضور در صحنه انتخابات استفاده کنیم، کمااینکه قلب مردمان این دیار همواره برای انقلاب و نظام می‌تپد و قطعاً مشارکت بالایی را در همپرسی پیشرو شاهد خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37759
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.