• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

شاخص‌های زیرساختی ارتباطات کردستان از میانگین کشوری بالاتر است

  • کد خبر : 36799
  • 26 خرداد 1403 - 11:47
شاخص‌های زیرساختی ارتباطات کردستان از میانگین کشوری بالاتر است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شاخص‌های زیرساختی ارتباطات در این منطقه از میانگین کشوری بالاتر بوده و در شاخص‌های حوزه ثابت، سیار و دیتا از وضعیت مناسبی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با اسماعیل زارعی کوشا، ضمن قدردانی از اهتمام مجموعه استانداری باهدف تعامل سازنده با مدیران ارتباطی استان اظهار داشت: در نتیجه این تلاش‌ها، شاخص‌های زیرساختی ارتباطات در این منطقه از میانگین کشوری بالاتر بوده و این منطقه با اهتمام همکاران کوشا و متعهد در شاخص‌های حوزه ثابت، سیار و دیتا از وضعیت مناسبی برخوردار است.

 به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت در این دیدار ضمن اعلام اینکه استان کردستان جزو استان‌های پیشرو در پیاده‌سازی فیبر نوری و پروژه بزرگ نجما است، اعلام کرد: این پروژه ملی باهدف مولدسازی تجهیزات و استفاده از منابع داخلی و جایگزین‌کردن فیبر نوری در استان، به نحو بسیار قابل‌قبولی پیاده‌سازی شده است.

 وی اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس گزارشی که بر اساس شاخص‌های محاسبه شده در سال ۱۴۰۲ دریافت کرده‌ایم، استان کردستان در پوشش مخابراتی بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و کارهای با کیفیتی در مدت‌زمان یادشده انجام شده است.

سلطانی با اشاره به طرح‌های کلان برای تقویت زیرساخت‌ها و طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری که طرحی ۲ساله بود، خاطرنشان کرد: این طرح در استان کردستان در سال اول با پیشرفت کامل انجام شد، کمااینکه برنامه دوساله، در مدت یک سال و چند ماه به انجام رسید.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، طرح تحول بنیادین شبکه استان‌ها با عنوان “طرح طوبی” را از دیگر طرح‌های مخابراتی در استان‌ها اعلام کرد که در مرحله مطالعه و تهیه است و نیمه دوم امسال وارد فاز اجرا خواهد شد.

مجید سلطانی از فراهم‌شدن زیرساخت‌های مخابراتی برای حوزه‌های انتخاباتی در سطح استان در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: کارنامه مخابرات استان کردستان در دولت سیزدهم روبه‌جلو بوده و رضایت خود را از عملکرد مخابرات این استان ابراز می‌داریم.

 استاندار کردستان در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌های مطلوب مجموعه مدیران و کارکنان مخابرات در سطح استان، عملکرد مثبت، کارآمد، انقلابی و جهادی تلاشگران حوزه مخابرات را نمونه‌ای برای تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها عنوان کرد و فعالیت جهادی کارکنان مخابرات منطقه را ارج نهاد.

 زارعی کوشا، عملکرد مخابرات منطقه کردستان طی دو سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تحولات مخابراتی از ابتدای دولت سیزدهم با زیرساخت‌های مخابراتی استان در ادوار گذشته قابل‌مقایسه نیست.

 مهندس مجید سلطانی، امروز پنجشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۳ در سفر به استان کردستان با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان دیدار و در راستای وضعیت مخابراتی استان و بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی این منطقه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=36799
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.