• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2
مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان:

دریافت وجه در مدارس دولتی ممنوع است

  • کد خبر : 37751
  • 12 تیر 1403 - 9:51
دریافت وجه در مدارس دولتی ممنوع است
مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان گفت: دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی ممنوع و با مدیران متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، این روزها با شروع ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید، دریافت شهریه جهت ثبت‌نام در مدارس دولتی به دغدغه‌ای برای رنجش خاطر والدین تبدیل شده است.

این دغدغه در خانواده‌های که دو یا سه دانش‌آموز مقطع ابتدایی دارند که در مدارس دولتی تحصیل می‌کنند بیشتر است.

هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: دریافت هر گونه وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی ممنوع است و با مدیران متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: مدیران هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی فقط مجاز به دریافت مبلغی جهت کتب درسی و بیمه دانش‌آموزان هستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان تصریح کرد: مدارس شاهد، تیزهوشان و نمونه دولتی هم برابر مقررات و قانون باید از دانش‌آموزان هنگام ثبت‌نام وجه ای دریافت نمایند.

ناظمی جلال تأکید کرد: اگر والدین هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان خود در مدارس دولتی به‌غیراز وجه کتب درسی و بیمه دانش‌آموزی پرداخت شهریه خواستند حتماً به اداره ارزیابی و عملکرد و رسیدگی به شکایت در نواحی و اداره کل جهت ثبت شکایت خود مراجعه کنند.

این مسئول تأکید: ممنوعیت وجه هنگام ثبت‌نام به صورت بخشنامه به مدارس دولتی ابلاغ شده است و بازرسان اداره کل روزهای دوشنبه و چهارشنبه جهت رصد این موضوع در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان خاطرنشان کرد: والدین نسبت به ثبت‌نام به‌موقع خود در مدارس سریعاً اقدام نمایند و آن را به روزهای پایانی تابستان موکول نکنند تا مدیران مدارس بتوانند به‌خوبی نسبت به برنامه‌ریزی و کلاس‌بندی برای سال تحصیلی آینده اقدام نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37751
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.