• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 24 June - 2024
2
عالم برجسته اهل سنت کردستان:

حضور در انتخابات رأی دوباره به نظام و انقلاب است

  • کد خبر : 36809
  • 27 خرداد 1403 - 7:15
حضور در انتخابات رأی دوباره به نظام و انقلاب است
عالم برجسته اهل سنت کردستان، مشارکت حداکثری در انتخابات را رأی دوباره ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی دانست.

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه حادثه‌ای غم‌انگیز و دردناک برای رئیس‌جمهور خدوم و مخلص ملت ایران، شهید رئیسی و هیئت همراه در سانحه هوایی رخ داد و طبق قانون نیاز است که انتخابات برگزار شود.

عالم برجسته اهل سنت کردستان اضافه کرد: راه، شیوه و روش شهید رئیسی خدمت به مردم و ارتباط گرم و بی‌تکلف با مردم بود که در واقع دولت و شخصیت رئیس‌جمهور یک شخصیت خدوم و خدمتگزار نسبت به تمام آحاد مردم ایران اسلامی بود.

وی، مشارکت حداکثری در انتخابات را رأی دوباره ملت ایران به نظام و انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: مسئله انتخابات به‌عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی برای مردم و جامعه شناخته شده است و همه مردم ایران باید در این صحنه و حضور پرشور و حداکثری داشته باشد.

وی گفت: رسانه‌های معاند و مخالفان نظام اسلامی ایران، با بالاترین امکانات و تجهیزات و به‌صورت شبانه‌روزی و بدون محدودیت در حال ضربه‌زدن به‌نظام و مردم و ملت هستند، در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، آنها اصل نظام اسلامی و مردم را مورد هدف قرار دادند.

ماموستا محمدی اذعان کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس‌جمهور اصلح می‌تواند در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مؤثر واقع شود.

وی یادآور شد: هدف اصلی دشمنان و معاندین، دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی و همچنین بیگانه ساختن آنان از انتخابات و تشویق‌کردن آنان به عدم حضور در پای صندوق‌هاست، باید جوانان و نوجوانان کشور را در زمینه تأثیرات انتخاب اصلح و برتر، آگاه‌سازی، باید در این زمینه بسیار مهم، جهاد تبیین در جامعه صورت گیرد.

عالم برجسته اهل سنت کردستان عنوان کرد: مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور کشور با حضور در تشییع پیکرهای شهیدان خدمت، ثابت کردند، قدردان زحمت‌های شهید جمهور هستند، متأسفانه کانال‌های معاندین، به آگاهی مردم‌باور ندارند و نمی‌دانند که دیگر پرده دروغ از چشمان مردم زدوده شده است.

وی افزود: مردم با خلوص نیت پا در انتخابات گذاشته‌اند، کسی را برای رأی‌دادن بر می‌گزینند که همگام و همسو با ملت و نظام اسلامی باشد، رئیس‌جمهور منتخب مردم باید منتخب مردم باید خصوصیات شهید رئیسی را الگو و سرمشق خود قرار دهد، رئیس‌جمهور منتخب باید مردمی بوده و در بطن جامعه قرار گیرد، انقلابی بوده و در میدان مبارزه با فساد، حضور داشته باشد.

ماموستا محمدی گفت: رئیس‌جمهور باید با درد و رنج‌های مردم آشنا باشد، آنها را از نزدیک دیده و لمس کند، وضعیت معیشتی مردم را در اولویت تمامی برنامه‌هایش قرار دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری، مردم در پای صندوق‌های رأی با انتخاب اصلح سرنوشت چند ساله کشور را معین می‌کنند، شرکت در انتخابات یک حماسه بزرگ و حضور حداکثری آنان، فتنه‌ها و شیطنت‌های آنان را خنثی خواهد کرد، مردم و ملت ایران همواره قدردان تلاش‌های مسئولانی هستند که در راه خدمت گام بر می‌دارند و در انتخابات پیش رو برای اعتلای انقلاب اسلامی و تعیین سرنوشت چهارساله انقلاب اسلامی در این انتخاب پرشور شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=36809
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.