• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
1
نماینده مردم بیجار در مجلس:

توسعه کشور نیازمند رئیس‌جمهوری انقلابی است

  • کد خبر : 37683
  • 11 تیر 1403 - 7:25
توسعه کشور نیازمند رئیس‌جمهوری انقلابی است
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه کشور نیازمند رئیس‌جمهوری انقلابی، عمل‌گرا، پرتلاش و مثل شهید رئیسی است.

علیرضا زندیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، اظهار داشت: در دوره سه‌ساله شهید رئیسی، به فرموده رهبر معظم انقلاب، دولت سیزدهم برنامه‌ها و اقدامات اساسی و زیربنایی بزرگی را به ثمر نشاندن که در آینده نتیجه مطلوب آن را ملت مشاهده خواهند کرد، برای ادامه این راه، رئیس‌جمهور آینده ایران باید انقلاب، عمل‌گرا، پرتلاش و مثل رئیسی باشد.

وی با اشاره به اینکه سعید جلیلی، سیاستمداری است که تا امروز به‌عنوان عضو شورای راهبردی روابط خارجی، عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندهٔ رهبر جمهوری اسلامی ایران در شورای‌عالی امنیت ملی فعالیت داشته است، گفت: این نامزد جبهه انقلابی با خستگی میانه‌ای ندارد.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: سعید جلیلی در جنگِ ایران و عراق رزمنده بود و در عملیات کربلا پنج پای راست خود را از دست داد؛ ولی بسیاری از مردم از این جانبازی بی‌اطلاع هستند؛ زیرا او نیز مثل شهید رئیسی، گمنام مانده است.

وی افزود: جلیلی از سال ۱۳۶۸ وارد وزارت امور خارجه ایران شد و پس از عهده‌دار شدن سمت‌های مختلف و نیز مدتی فعالیت در دفتر رهبر جمهوری اسلامی ایران، در دولت محمود احمدی‌نژاد به معاونت اروپا و آمریکا این وزارتخانه رسید و از ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۲ سمت دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و رئیس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران را برعهده داشت.

زندیان ادامه‌داد: نامزد جبهه انقلابی انتخابات ریاست‌جمهوری، ۱۸ سال در وزارت امور خارجه مسئولیت داشت و به‌خوبی با کشورهای جهان ارتباط دارد و زبان دنیا را بلد است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: جلیلی در طول هشت سال مسئولیتی که در خارج از دولت داشت، اقدام به تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی و جهادی کرد و هیچگاه خود را از جبهه انقلاب جدا ندانست و حتی در دولت سیزدهم، باقدرت بیشتری پابه‌پای شهید رئیسی به اقدامات اساسی بزرگی دست زد.

زندیان گفت: مردم عزیز ایران اسلامی و هم استانی‌های بزرگ اندیش و همیشه در میدان، برای قدردانی از خدمات شبانه‌روزی دولت شهید رئیسی، ضمن حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، با انتخاب سعید جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری، خواب آشفته دشمنان را نقش‌برآب کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37683
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.