• امروز : شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
3
استاد دانشگاه:

ایده پرداخت عملکردی حقوق کارمندان مثل بنزین ۲۵ هزارتومانی است

  • کد خبر : 37873
  • 13 تیر 1403 - 16:43
ایده پرداخت عملکردی حقوق کارمندان مثل بنزین ۲۵ هزارتومانی است
 استاد دانشگاه گفت: متأسفانه هر چه که جلوتر می‌رویم و با ایده‌ها و پیشنهادهای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری بیشتر آشنا می‌شویم، باید مصداق این مثل را به کاربرد که هر دم از این باغ بر می‌رسد، ایده غیرکارشناسی شده پرداخت عملکردی حقوق کارمندان مثل بنزین ۲۵ هزارتومانی، حکایت بی‌تدبیری و بی‌برنامه بودن پزشکیان است.

حمیدرضا عنایت‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در انتخابات به هر طریقی رأی جمع کنیم و فردای آن کاسه گدایی دست بگیریم که نمی‌شود، نمی‌توانیم، نداشتند، دیگر قابل‌پذیرش جامعه نیست و مردم به‌کلی از عملکرد چنین مسئولینی به ستوه خواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه پزشکیان را باید سنبل ایده‌های آبکی معرفی کرد، زیرا از ایده بنزینی که کارشناس مورد اعتمادشان طرح کرد و ایشان تکذیب کرد و حالا این ایده بدون پشتوانه، اظهار کرد: ما هم با حفظ اصول اولیه انقلاب و ارائه برخی اصلاحات در قوانین موافق هستیم؛ ولی نه این سیاست غلطی که فقط قصد دارد مردم را به جان هم انداخته و انتظار داشته باشد که مردم هم آرام باشند.

این استاد دانشگاه بیجار ادامه داد: متأسفانه مردم دل‌خوشی از دوره مدیریتی اصلاحات در یاد ندارند و اگر اعتمادی داشتند به‌خاطر برخی از چهره‌های انقلابی و خواص بودند که از جبهه اصلاحات حمایت کردند و بعد از آن خود را مسئول هیچ‌چیز ندانستند و عملاً این مردم بودند که متضرر شدند.

عنایت پور گفت: دولت انقلابی شهید رئیسی با بهره‌گیری از هر ۲ جناح سیاسی کشور، اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان، توانست برنامه‌های مهم و پروژه‌های زیرساختی عظیمی را پایه‌ریزی کرد که به فرموده رهبری، در آینده نتیجه مطلوب آن به مردم خواهد رسید، امروز جبهه انقلاب تنها یک نامزد دارد که آینده آن روشن، مطمئن و با برنامه است.

وی ضمن اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان که امروز تمام‌قد از پزشکیان حمایت می‌کنند و جلسات متعدد با وی برگزار کرده‌اند، اظهار کرد: این نامزد اصلاحات شب گذشته خود را جدای از هر حزبی معرفی می‌کند و این اقدام عملاً دروغ گفتن در چشم مردم است، زیرا ایشان مخاطب خود را نابینا فرض می‌کند.

این استاد دانشگاه گفت: هنوز زخم کاری دولت روحانی بر پیکر بی‌جان کارگران و معلمان عفونت دارد و با همه تلاش‌هایی که شهید رئیسی برای ترمیم آن انجام داد توانست بار بزرگی را از شانه‎های خسته این قشر بردارد، امّا امروز می‌بینیم که بازهم می‌خواهند در نقش پزشکیان آن زخم‌ها را عمیق‌تر وارد سازند.

وی افزود: هر وقت از پزشکیان سؤال می‌کنند که برای فلان مشکل کشور چه برنامه‌ای دارید، می‌گوید من کارشناس نیستم و باید کارشناسان نظر دهند، حال در مورد بنزین و پرداخت عملکردی حقوق کارمندان، کارشناسانش نظر می‌دهند، مانده‌ایم که دوباره تکذیب می‌کند و یا می‌گوید به من ربطی ندارد!

عنایت‌پور گفت: وقتی نماینده اصلاحات با همان نگاه روبه غرب و عدم اعتماد به توان داخلی وارد گود انتخاباتی شده است، حکایت تداعی شده و تلخ دوران مناظره روحانی به شهید رئیسی را به یادمان می‌آورد که با نمایش آمار و اطلاعات غلط و دروغین، فقط می‌خواستند به قدرت برسند و بعد از آن صبح جمعه خبردار می‌شدند که بنزین گران شد.

وی تصریح کرد: دکتر جلیلی در نقشی که مکمل دولت شهید رئیسی بود، می‌تواند برنامه‌ها و طرح‌های نیمه‌کاره دولت سیزدهم را ادامه دهد و در مناظره شب گذشته هم با تسلط کافی که بر موضوع داشت، نشان داد که توانایی مدیریت کشور را دارد و از اعتماد مردم به نفع مردم و کشور بهره‌خواهد گرفت.

این استاد دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی ایران از نظر منابع مالی و انسانی، در رتبه بالای جهان قرار دارد، مادامی که نخواهیم بر توان خود اتکا کنیم و منتظر نظر کد خدا باشیم، هیچ پیشرفتی برای ملت مظلوم ایران ممکن نخواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37873
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.