• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
2
کارشناس مسائل سیاسی:

اهانت پزشکیان به اقشار مختلف نشان از عدم صداقت اوست

  • کد خبر : 37808
  • 13 تیر 1403 - 11:47
اهانت پزشکیان به اقشار مختلف نشان از عدم صداقت اوست
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهانت پزشکیان در مناظره شب گذشته به سردار سلیمانی، مردم و دانشجویان گفت: این اهانت‌های کاندیدای اصلاح‌طلب نشان از عدم صداقت وی است.

توحید رستمی‌فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: عدم صداقت آقای پزشکیان منشأ توهین‌های وی به سردار سلیمانی، دانشجویان، خبرنگاران و مردم شده است.

 وی افزود: این کاندیدای اصلاح‌طلب در صوتی که آذرماه سال ۹۳ منتشر شد بیان داشته قبل از انقلاب‌فرهنگی من حجاب را در دانشگاه و محل کار اجباری کردم، اما در حال حاضر با قانون حجاب در کشور مخالفت می‌کند.

 کارشناس مسائل سیاسی گفت: آقای پزشکیان، مردم ما باهوش هستند و قرار نیست گفتمان ما باتوجه‌به شرایط زمان و مکان فرق کند و با حرف‌های نسنجیده به شعور مردم توهین نکنیم.

 رستمی‌فر ادامه داد: در مناظره شب گذشته پزشکیان با آمار دروغ رشد اقتصادی و تورم در دولت آقای رئیسی را اشتباه بیان کرد، در حالیه طبق آمار بانک مرکزی نرخ رشد تورم در اردیبهشت امسال ۳۷ درصد است.

 وی خاطرنشان کرد: با نقاشی روی کاغذ و آمار دروغ و سخنان متناقض نمی‌شود رأی مردم را کسب کرد.

 رستمی‌فر بیان داشت: در مناظره شب گذشته مجری به پزشکیان می‌گوید شما در مورد آمار خودرو در بین دانشجویان چیز دیگری گفتید که در جواب گفتند انجا ی چیزی گفتم! آیا این توهین به شعور دانشجو و جامعه دانشگاهی ما نیست.

 این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: متأسفانه در سخنان آقای پزشکیان صداقت و بی‌برنامگی موج می‌زند که در جای خود قابل‌تحمل است.

 وی تصریح کرد: موج اعتراض مردم در پی اهانت پزشکیان به سردار سلیمانی موجب عذرخواهی وی در شب گذشته شد؛ اما پزشکیان بداند این طرز صحبت‌کردن کسی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود نیست و پسندیده نیست.

 رستمی‌فر اعلام کرد: پزشکیان که قصد ریاست‌جمهوری را دارد از همین‌الان مجموعه خود را قبول ندارد و هیچی مسئولیت در قبال نظریه‌پردازان گروهش مانند ظریف، طیب نیا و دیگران ندارد، اما جلیلی به‌صراحت و با برنامه اعلام کرده که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی است.

 کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم ما پرتاب میکروفن توسط مشاور پزشکیان در دور اول مناظره‌ها را فراموش نکردند و با این عوام‌فریبی‌ها نمی‌شود بر مهم‌ترین مسند اجرایی کشور تکیه زد.

 وی خاطرنشان کرد: مردم ما روز جمعه ۱۵ تیرماه با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به کسی رأی می‌دهند که برای پیشرفت و توسعه آینده کشور ایده و برنامه در تمامی حوزه‌ها داشته باشد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37808
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.