• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
2
«کردتودی» گزارش می‌دهد؛

انگشتان آبی‌رنگ مردمان کُرد، عامل یأس دشمنان

  • کد خبر : 37568
  • 08 تیر 1403 - 20:26
انگشتان آبی‌رنگ مردمان کُرد، عامل یأس دشمنان
امروز روز موعد و روز خروش مردم ایران و ایرانی‌های مقیم کشورهای خارجی است برای انتخاب فردی که سکان قوه اجرائیه کشور را به مدت چهار سال به دست بگیرید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سانحه هوایی و به‌شهادت‌رسیدن شهید جمهور و همراهانش تقویم سال ۱۴۰۳ را طور دیگر رقم زد.

برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری بار دیگر زمینه حضور پرافتخار مردم را فراهم کرد.

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است که هر طیف و جناحی می‌توانند به میدان بیایند و آرای خود را به صندوق بیندازند.

امروز روز موعد و روز خروش مردم ایران و ایرانی‌های مقیم کشورهای خارجی بود برای انتخاب فردی که سکان قوه اجرائیه کشور را به دست بگیرید.

ما از کردستان؛ سرزمین مجاهدت‌های خاموش، سرزمین فرهنگ و هنر؛ زادگاه زنان و مردان سخت‌کوش و کوه‌های سر به فلک کشیده که جای‌جای آن قدمگاه شهیدان است با مردم سخن می‌گوییم.

امروز از ساعت ابتدایی رأی‌گیری شور و هیجان مردم جهت حضور در شعبه‌های اخذ ای در جای‌جای استان کردستان چشمگیر بود.

رئیس‌جمهور آینده به فکر حل مشکلات مردم باشد

کاک عثمان یکی از شهروندان سنندجی در گفتگو به خبرنگار کردتودی در مورد هدف از شرکت در انتخابات بیان داشت: روی من اگر سرنوشت‌ساز نبود مطمئن دشمن به‌خاطر آن به زمین‌وزمان چنگ نمی‌زد که پای صندوق‌های رأی نیایید.

وی افزود: از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم به فکر حل مشکلات مردم باشد و ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد .

این شهروند سنندجی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آینده باید در بین مردم حضور پیدا کند و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کند تا بتواند راه‌حل اساسی برای آنها شرکت نماید.

 اجازه نمی‌دهیم کسی برایمان تصمیم‌گیری کند

منتظری یکی از بانوان سنندجی در شعبه مسجد جامع بعد از انداختن رای خود به صندوق به خبرنگار ما گفت: امروز یک‌بار دیگر مردم ما بااقتدار به انقلاب اسلامی ایران آری گفتن و از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم برای رشد و توسعه کشور چشمش به داخل باشد و امید دشمنان را ناامید کند.

این بانوی سنندجی در مورد انتظارش از رئیس‌جمهور آینده اظهار داشت: از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهم باایمان و پشتکار به‌درستی وظایف خود را انجام دهد و پشتیبان و مدافع مردم باشد.

وی تصریح کرد: باید سرنوشت خودمان را با دست خودمان رقم بزنیم و اجازه ندهیم بیگانگان داخلی و خارجی برای ما تصمیم بگیرند.

مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود

فرماندار سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی در مسجد جامع اظهار داشت: انتخابات تجلی و نماد مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب امید آفرینی در جامعه می‌گردد.

حسن عسگری ادامه داد: مردم بدانند حضور حداکثری آنها در پای صندوق‌های رای در صحنه داخلی و بین‌المللی پیام‌های مهمی دارد و موجب ناامیدی دشمنان و امید آفرینی دوستان نظام و انقلاب می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای قدرت تصمیم‌گیری مدیران کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های موجب قدرت چانه‌زنی در سطح بین‌المللی بالا می‌برد.

عسگری گفت: مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گام بسیار محکمی در راستای اقتدار بین‌المللی و ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم فردی را انتخاب کنند که سکان قوه مجریه را به مدت چهار سال به دست می‌گیرد دغدغه دین و دنیا مردم را داشته باشد.

حضور مردم در مناسبت‌های سیاسی و اجتماعی موجب یاس دشمنان می‌شود

ماموستا اقبال بهمنی نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری در مسجد جامع سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی بیان داشت: امروز روزی حساس و مهم برای سرنوشت کشور در طول چهار سال آینده است.

وی افزود: حضور گسترده و مشارکت حداکثری آنها در مناسبت‌های سیاسی و اجتماعی مانند انتخابات و راهپیمایی‌ها موجب یاس و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی می‌شود.

نماینده مردم استان کردستان در خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز لازم و ضروری است برای توسعه ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها در پای صندوق‌های حضور حداکثری داشته باشیم و با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح، توانمند؛ قدرتمند در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

هشتم تیرماه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای روزی به‌یادماندنی در تاریخ استان کردستان خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37568
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.