• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
1
فرماندار مریوان:

انتخابات عاملی مهم در ارتقای شاخص‌های توسعه کشور است

  • کد خبر : 37789
  • 13 تیر 1403 - 7:51
انتخابات عاملی مهم در ارتقای شاخص‌های توسعه کشور است
 فرماندار مریوان گفت: انتخابات نشانه‌ای برای توسعه سیاسی و اجتماعی است و حضور مردم در این فرایند مهم‌ترین عاملی برای ارتقا شاخصه‌های توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است.

اسماعیل احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، خاطرنشان کرد: انتخابات نشانه‌ای برای توسعه سیاسی و اجتماعی است و حضور مردم در این فرایند مهم‌ترین عاملی برای ارتقا شاخص‌های توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است.

فرماندار مریوان بیان داشت: با کشیده‌شدن انتخابات ریاست‌جمهوری به‌دور دوم یقیناً دور دوم انتخابات نسبت به‌دور اول از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چون در دور دوم رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود و مردم قبلاً صحبت‌های نامزدها را شنیده‌اند و دیگر تصمیم‌گیری برای انتخاب فرد اصلح آسان و راحت‌تر است.

وی با اشاره به دوران رئیس‌جمهوری شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی رئیس‌جمهور مقتدری بود که در مقابل تمام تهدیدات نظام استکبار به جمهوری اسلامی تحمیل می‌شد ایشان روحیه تعامل، مدارا و ارتباط دیگر کشورها را حفظ کرد.

احمدی در ادامه افزود: شهید رئیسی در دوران رئیس‌جمهوری ایران بیشترین تعامل را با همسایگان داشت و در هیچ مقطعی از تاریخ به این میزان با جمهوری اسلامی ارتباط نداشتند.

وی گفت: ملت عزیز و شهروندان مسئولیت‌پذیر آگاه هستند که در دولت شهید رئیسی در دولت سیزدهم اقدامات بسیار بزرگ و شایان توجهی در استان کردستان به‌ویژه در شهر مریوان انجام گرفت.

وی افزود: پایاب سد گاران با ۵ هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی پایین‌دست آن جمع کثیری از همشهریان ما را صاحب شغل کرده ارزش‌افزوده املاک و تولید محصولات کشاورزی اقدام بزرگی است که در این دولت به وقوع پیوست و مضاف بر این فقط این پروژه کمک بزرگی به بهینه‌سازی مصرف آب و ذخیره‌کردن آن برای نسل‌های آینده دارد.

فرماندار مریوان اذعان داشت: پروژه‌های دیگری مثل راه‌آهن همدان سنندج که جزو برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم بود و ادامه این پروژه از سنندج به مریوان و مرز باشماق است که متأسفانه با شهادت آیت‌الله رئیسی این پروژه به دولت چهاردهم انتقال پیدا کرد.

وی گفت: مردم باید به‌دقت مناظرات دو نامزد راه‌یافته به‌دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ببینند و فردی را انتخاب کنند که توان اجرا و حل‌کردن مشکلات سخت اقتصادی را مثل شهید رئیسی داشته باشد.

احمدی عنوان کرد: امید است که با مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بسیاری از پروژه‌هایی که دولت بانی این پروژه‌ها بود و نیازمند ادامه و تکمیل هست انشا الله با حضور آگاهانه مردم این پروژه‌ها بتوانند به نتیجه و ثمر برسد.

وی در پایان افزود: از شهروندان مریوانی درخواست می‌شود با مشارکت حداکثری و مسئولانه‌ای که همیشه در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داشتند این بار هم در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری یک حماسه حضور و حماسه جمهوری را که انتظار است رقم بزنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37789
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.