• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
1
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی؛

اراضی ملی مستعد گردشگری معرفی می‌شود

  • کد خبر : 37648
  • 10 تیر 1403 - 10:01
اراضی ملی مستعد گردشگری معرفی می‌شود
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: اراضی ملی و دولتی مستعد با کاربری گردشگری واقع در محدوده و حریم شهرها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی شناسایی و طی فراخوان عمومی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست در نشست با معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان و معاون شهرداری سنندج اظهار کرد: استان کردستان با ظرفیت‌های بسیار خارق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند در اجرای طرح‌های گردشگری بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

معاون گردشگری کردستان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این اداره کل تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به حوزه گردشگری استان است، افزود: طرح‌های سرمایه‌گذاری نقش بسزایی در توسعه و تقویت ظرفیت‌های گردشگری دارند و این مجموعه در تلاش است تا با فراهم‌کردن امکانات لازم، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کردستان را تسهیل کند.

وی از شناسایی مناطق و پهنه‌های مستعد برای تقویت زیرساخت‌های صنعت گردشگری در استان خبر داد و عنوان کرد: این اراضی پس از معرفی به اداره کل راه و شهرسازی استان و اهلیت‌سنجی و فراخوان عمومی، به سرمایه‌گذاران واجد شرایط در حوزه گردشگری واگذار خواهد شد.

وطن‌دوست یادآور شد: امید است با همکاری و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های مربوطه و با حمایت همه‌جانبه از بخش خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این حوزه، مسیر توسعه گردشگری در استان بیش‌ازپیش هموار شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=37648
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.